niedziela, 9 lipca 2017

Maska złuszczająca LC+

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję ostatniego już produktu, którego otrzymałam w ramach współpracy z portalem Only You. Tak jak wspominałam w poście TUTAJ - w tajemniczym pudełku odnalazłam aż dziesięć kosmetyków do pielęgnacji ciała i włosów jak również lakiery do paznokci i perfumy.

Maska złuszczająca do stóp w postaci nasączonych skarpetek to profesjonalny zabieg do domowego użycia. Maski tego typu zrobiły się w ostatnim czasie bardzo popularne i produkuje je większość firm kosmetycznych zarówno zagranicznych jak i polskich. Wysoko efektywna formuła oparta na kwasach owocowych, moczniku, a także ekstrakcie z kwiatów nagietka, aloesu i olejku z trawy cytrynowej sprawia, że po zastosowaniu skarpetek, po całym procesie złuszczania stopy stają się gładkie i miękkie. U mnie efekt złuszczania rozpoczął się po około jednego tygodnia, zakończył - po miesiącu od użycia.
Skład skarpetek złuszczających przedstawiłam powyżej. Skarpetki polecam, jednak nie jest to produkt, którego warto użyć teraz kiedy to wskakujemy w letnie buty i sandałki.

14 komentarzy:

  1. Miałam skarpetki innej marki. Fajna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to nowość, która urzekła mnie baardzo bardzo szybko i przekonała do stosowania w przyszłości :)

      Usuń
  2. Tej marki nie znam, ja przed latem lubię z L'Biotica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widziałam, że mają skarpetki złuszczające :(

      Usuń
  3. I'm following you now. Visiting you back! Thanks for your comment. Waiting for more content in the page.
    Greetings!
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam jeszcze takich masek złuszczających. Może skuszę się na takie dopiero po zimie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla moich stupek by sie to bardzo przydało <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/elunopl-sklep-z-przyszoscia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie czekaj cierpliwie do jesieni :D

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia